Registreren

Retourneren. Uw gehele retourproces eenvoudig geregeld via MyParcel

Een goede retouroplossing is zowel voor uw klant als uzelf erg belangrijk. Consumenten zullen eerder geneigd zijn te kopen wanneer ze weten dat er een voordelige en gebruiksvriendelijke oplossing is voor het retour sturen van de aankoop. Voor u, als webwinkelier, is het van belang dat u zo min mogelijk tijd kwijt bent met het faciliteren van deze retouroplossing. Ontdek MyParcel: de oplossing voor het automatisch afhandelen van de retouren, op uw voorwaarden!

Volledig automatisch...

Middels MyParcel kunt u een persoonlijke retouroplossing aanbieden zonder daarvoor aanpassingen te doen op uw site. Bij het aanmaken van een zending, wordt er een automatische track & trace mail naar uw klant gestuurd met daarin informatie over de status van de zending. Aan deze mail kunt u gemakkelijk een retourlink toevoegen. Uw klant kan middels deze link een etiket downloaden en op elke willekeurige printer afdrukken. Uw klant plakt het etiket vervolgens op het pakket en levert het af bij een van de 2.700 PostNL servicepunten of bij een van de vele businesspoints.

U krijgt vervolgens direct een bericht dat het pakket retour komt en ontvangt het de volgende dag. In uw persoonlijke backoffice heeft u een duidelijk overzicht van al uw retouren.

...maar op uw voorwaarden

De voorwaarden voor de mogelijkheid tot het retourneren van het product bepaalt u zelf. Voor de retourzendingen gelden dezelfde aantrekkelijke tarieven als voor uw overige zendingen. Wie deze kosten op zich neemt is variabel in te stellen. U kunt er voor kiezen deze kosten op u te nemen, een deel te betalen, of dit volledig door te berekenen aan uw klant.

Daarnaast heeft u de geldigheid van de retourlink zelf in de hand. De periode die u hanteert om uw product te laten retourneren, stelt u zelf in. Het etiket blijft geldig zolang als de retourtermijn die u aan de klant aanbiedt.

...met de service van MyParcel.

Ondanks de eenvoud van de oplossing, kunnen er altijd onduidelijkheden of vragen ontstaan. Net als bij het verzendproces, staat MyParcel ook bij de retourservice voor u klaar. Uw persoonlijke accountmanager helpt u met het instellen van uw gegevens en bij eventuele problemen.

Telefoonnummer

023 30 30 315

E-mail

contact

De voordelen

  • Meer bestellingen
  • Geen aanpassingen op uw website nodig
  • Volledig geautomatiseerd
  • Volgens uw huidige voorwaarden
  • Voordelige tarieven
  • Duidelijk overzicht
  • Minder druk op uw klantenservice
© 2018 MyParcel. Alle rechten voorbehouden.

Adres: Hoofdweg 679, 2131BC Hoofddorp
Telefoon: 023 30 30 315
E-mail: info@myparcel.nl

PostNL
X

Inloggen.

Vul uw gegevens in om in te loggen.
Bent u nog geen klant, registreer dan direct.

* Verplichte velden

Wachtwoord vergeten
Registreren